Sun12 May 2024 10:00 ,7e van PasenExaudi

VRIJWILLIGERS

Wij zijn een bloeiende gemeente. Dat komt omdat er zoveel vrijwilligers actief zijn.

Ook in de komende jaren zullen we veel vrijwilligers nodig hebben om onze gemeente levend te houden.

Vrijwilligerswerk kost tijd, maar levert inspiratie en energie op.

U komt erdoor in gesprek met geloofsgenoten.

Meeleven, meedenken en meedoen geeft plezier en groei in het geloof.

Uw inzet maakt mogelijk dat wij als gemeente belangrijk werk kunnen (blijven) doen.

Door bijvoorbeeld ouderen te bezoeken, een jeugdclub te leiden, het kerkblad te bezorgen, koffie te schenken na een dienst, beleidsplannen te maken, een muzikale bijdrage te leveren, of door mee te werken in het jeugdwerk, levert u een wezenlijke bijdrage aan ons gemeenteleven.

Wij nodigen u van harte uit, om een kleine of grote taak op te nemen. In het menu onder organisatie vindt u een overzicht van veel van die taken.