Sun21 Apr 2024 10:00 ,4e van PasenJubilate

ds. P. Vliegenthart

De huidige kerkenraad van de Torenpleinkerk stelt zich voor:

kerkenraad_tpk

v.l.n.r.

Margriet Compaijen (diaken), Jan Wim Buisman (ouderling en scriba), Stephanie van Kats (ouderling), John Titaheluw (diaken), Truus van de Kamp (ouderling), Frans de Hoop (diaken), Henny du Cloo (ouderling), Hans van Reenen (ouderling en voorzitter), Veronica Pors (ouderling-kerkrentmeester), Lili Koper (diaken), Esger Renkema (predikant in opleiding), Idelette Otten (predikant) en Richard Rijksen (ouderling-kerkrentmeester).

Afwezig de diakenen Jenneke van de Bovenkamp, Babette Verkade en Martin Ruf en ouderlingen Marian Knol, Gé Kramer en Corrie van Leeuwen.

Hier vind u het actuele Beleidsplan 2023-2027 Protestantse wijkgemeente Vleuten>