Samuel

Samuel Reid Navarro (1997) is dirigent van de cantorij van de Torenpleinkerk. Samuel heeft aan de Hogeschool Leiden de opleiding Docent Muziek gevolgd. Momenteel volgt hij de opleiding Koordirectie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Naast dirigent in Vleuten is hij ook dirigent van koor van de Onze Lieve Vrouwekerk in Hilversum.

jaap jan steensma Jaap Jan Steensma (1984) is organist van de Torenpleinkerk en de Onze Lieve Vrouwekerk in Hilversum. Ook is hij dirigent/organist van de Cantores in de Onze Lieve Vrouwekerk. Jaap Jan is musicoloog en is verbonden aan de afdeling Oude Muziek van het Utrechts Conservatorium als docent Historical Documentation and Performance Practice. Tevens is hij vaste bespeler van het Hinsz/Flentrop-orgel in het Academiegebouw van de Universiteit Utrecht. Hij speelt concerten, onderzoekt, geeft lezingen en publiceert. Daarnaast maakt Jaap Jan als gecertificeerd orgeladviseur deel uit van het College van Orgeladviseurs Nederland.
Dick van Dijk Dick van Dijk (1962) is als organist verbonden aan de Torenpleinkerk van Vleuten en de St. Janskerk van Wijk bij Duurstede. Daarnaast is hij free-lance beiaardier en als stadsbeiaardier verbonden aan de Gemeente Nieuwegein. In Vleuten is hij het eerste aanspreekpunt voor alle zaken die de muziek in de Torenpleinkerk betreffen.
koperensemble Het koperensemble staat onder leiding van Arie Griffioen

Aan de kerk zijn twee cantores verbonden; Ilse Knook & Serkei en Peter le Coq.